ELS SENTITS

BON DIA A TOTHOM! COM ESTAU? ESPER QUE SÚPER BÉ! 😊😊

COM JA SABEU, TOTS I TOTES TENIM GUSTS DIFERENTS... UNS PREFERIM ANAR A PSICO, ALTRES A LLUM I ART, ALTRES PREFERIM MÚSICA...

AIXÒ TAMBÉ PASA AMB LA MANERA D'APRENDRE, NO TOTS I TOTES APRENEM IGUAL. PER AIXÒ A CONTINUACIÓ US PROPOSARÉ UN CONJUNT D'ACTIVITATS AMB L'OBJECTIU DE POTENCIAR LES DIFERENTS MANERES D'APRENDRE QUE TENEN ELS NENS I LES NENES. PROVAU, EXPERIMENTAU I CONTAU-ME QUINA ACTIVITATS US HA AGRADAT MÉS!

1. AMB LA PRIMERA ACTIVITAT TREBALLAREM EL TACTE. ELS PAPÀS I MAMÀS HAN DE FICAR DIFERENTS OBJECTES A UNA BOSSA I NOSALTRES, NOMÉS AMB EL TACTE, HEM DE DIR QUINA FORMA TENEN (QUADRAT, TRIANGLE, CERCLE...).



2. AQUÍ TREBALLAREM L'OLFACTE. L'OBJECTIU D'AQUESTA ACTIVITAT ÉS DIFERENCIAR OLORS I APUNTAR QUANTES VEGADES ES REPETEIX CADA OLOR. DESPRÉS PODEM PENSAR:
  • QUINA OLOR ES REPETEIX MÉS VEGADES?
  • QUINA OLOR NO HA SORTIT?


3. EL GUST ÉS UN DELS ALTRES SENTITS. PODEM FER IGUAL QUE AMB LES OLORS, DONAR DIFERENTS GUSTS (DOLÇ-SALAT) I QUE ELLS HO DIFERENCIÏN.


  • DESPRÉS ELS PODEM DEMANAR QUI T'AGRADA MÉS? QUI T'AGRADA MENYS?

    4. VISTA. UN D'AQUESTS SENTITS ÉS LA VISTA. LA PODEM POTENCIAR AMB AQUESTES ACTIVITATS:
    • ON HI HA MÉS? ON HI HA MENYS?
    • ESTÀ DINS? ESTÀ FORA? 
     DINS

     FORA 

    • ESTÀ ADALT? 
    • ESTÀ A BAIX?
    • QUI ÉS MÉS LLARG? QUI ÉS MÉS CURT?
    • PODEM AFEGIR CEREALS PER TREBALLAR LA SUMA.


    5. PER TREBALLAR L'OÏDA SEGUIREM SEQÜÈNCIES ONOMATOPEIQUES. PODEM UTILITZAR IMATGES D'ANIMALS, NOMBRES I FER-HO AMB PALMADES...




    COM JA SABEU, AQUESTES ACTIVITATS SÓN IDEES QUE PODEU TREBALLAR A CASA. NO ÉS NECESSARI QUE LES FACEU TOTES. L'OBJECTIU D'AQUESTES ACTIVITATS ÉS POTENCIAR ELS SENTITS DELS NENS I NENES. SI NOMÉS EN VOLEU POTENCIAR UN O DOS, PODEU. SI US ANIMAU I US AGRADEN, PODEU COMPARTIR ELS RESULTATS AL MEU CORREU LOURDESGM26@GMAIL.COM.

    PETONS I ABRAÇADES! 💜

    Comentaris

    Entrades populars d'aquest blog

    English time!! (Thursday 28th)

    Sortida de tennis